Hyundai Motor представила нову VR-систему оцінки дизайну


Якщо зараз в процесі розробки певних елементів дизайну автомобілів Hyundai одночасно беруть участь не більше десяти фахівців, то незабаром кількість дизайнерів та інженерів, здатних синхронно працювати над удосконаленням стилістики моделі, збільшиться вдвічі. Це стане можливим завдяки новій системі оцінки дизайну з використанням віртуальної реальності (VR), представленої сьогодні в штаб-квартирі компанії в Сеулі. Першими переваги системи оцінять фахівці R&D центру Hyundai в Намьянзі (Південна Корея).

Нова VR-технологія використовує кілька додатків для розробки, що дозволяє командам дизайнерів та інженерів проводити оцінку якості конструкції транспортного засобу і процеси перевірки розробки одночасно. Завдяки повній реалізації процесів віртуальної розробки на всіх етапах НДДКР і передвиробничої стадії, Hyundai очікує скорочення часу розробки транспортних засобів на 20% і щорічних витрат на розробку на 15%.

"Процес віртуальної розробки є необхідним кроком для оперативного реагування на потреби клієнтів і зміни парадигми в автомобільній промисловості. Завдяки посиленим віртуальним процесам ми покращимо якість наших моделей і підвищимо прибутковість компанії, в кінцевому підсумку збільшуючи інвестиції в дослідження і розробки для забезпечення конкурентоспроможності в сфері майбутньої мобільності", - сказав Альберт Бірманн, керівник відділу досліджень і розробок Hyundai Motor Group.

20 одночасних користувачів

VR-гарнітури, які використовуються в системі, дозволяють дизайнерам і інженерам бренду віртуально брати участь в процесі моделювання завдяки 36 датчикам відстеження руху, які виявляють і відстежують розташування і рух всіх користувачів, дозволяючи кожному з них здійснювати необхідні операції в реальному часі. Нова VR-система оцінки дизайну дозволяє брати участь в процесі створення автомобіля до 20 користувачів одночасно, що забезпечує більш широку взаємодію між командами, ніж будь-коли раніше.

Нова передова технологія дозволяє дизайнерам бренду більш ефективно аналізувати безліч концепцій дизайну на ранніх етапах процесу розробки, застосовуючи методи, які раніше були фізично неможливі. Система імітує елементи дизайну інтер'єру та екстер'єру, освітлення, кольори та матеріали і навіть віртуальні середовища.

Вперше Hyundai використала цю систему на етапах оцінки конструкції концепту гібридної вантажівки HDC-6 NEPTUNE, що був представлений на Північноамериканській виставці комерційних транспортних засобів в жовтні 2019 року в Атланті (США).

Незабаром Hyundai Motor планує впровадити функцію віддаленої VR-оцінки дизайну, що дозволить фахівцям центрів дизайну Hyundai в Європі, США, Китаї та Індії спільно працювати над створенням дизайну автомобілів бренду в режимі реального часу, застосовуючи, серед іншого, технології доповненої реальності (AR).

Віртуальна перевірка якості дизайну

Нова система перевірки якості дизайну з використанням VR-технологій працює на основі даних тривимірного автоматизованого проектування (CAD), зібраних на кожному етапі процесу розробки транспортного засобу. Система здатна забезпечити 100%-ву точність виконання всіх операцій, тоді як існуючі нині системи оцінки якості дизайну були обмежені двовимірним аналізом і не дозволяли проводити детальну оцінку ефективності.

Технологія віртуальної перевірки якості дизайну також може застосовуватися для розробки технологій безпеки, оскільки розробники матимуть змогу віртуально тестувати транспортні засоби в різних імітованих ситуаціях і середовищах (віртуальні автомагістралі, міські дороги, пагорби, тунелі, в умовах обмеженої видимості та низької освітленості).

Ще одна корисна функція нової VR-системи - можливість віртуального моделювання роботи окремих компонентів автомобіля, таких як двері, кришки багажника, капоти й склоочисники. Крім того, система дозволяє командам розробників більш ефективно тестувати ергономіку і аеродинаміку автомобіля.

Hyundai Motor планує продовжити впровадження VR-технологій на виробничих і складальних лініях, щоб створити більш ергономічні, ефективні і безпечні умови праці.

 

Компанія ТOВ "Хюндай Мотор Україна" - офіційний дистриб’ютор автомобілів бренду HYUNDAI в Україні. Дилерська мережа компанії є однією з найбільш розгалужених, що дозволяє надавати клієнтам повний комплекс послуг з продажу та сервісного обслуговування автомобілів Hyundai на рівні кращих європейських і світових стандартів.